sobota, 18. april 2020

Kdo sem?

 Moje ime je Marischa (izg. Mariša). Lenormand je pripona k mojemu imenu, ki označuje uporabo Lenormand kart.

Sem vedeževalka, sama reje rečem svetovalka, ki pri svojem delu uporablja predvsem Lenormand karte. Poleg tega prerokujem iz ciganskih kart in se ukvarjam z astrologijo.

Kaj me loči od drugih?

Na obeh rokah imam že od rojstva črto intuicije, kar priča o tem, da imam dar za vpogled v prihodnost. Vem, da delam dobro, kajti to mi sporočijo zadovoljne stranke. Ljudem razkrijem resnico, ne postavljam odgovora, ki ga stranka želi, ampak povem stvari, tako kot so, dobre in slabe. Zgodi se mi tudi, da mi stranke obrnejo hrbet, ker nočejo verjeti, da je tako, kot jim govorim. Veliko se jih po več letih znova obrne name. Sem iskrena in priznam, da so tudi take stranke, ki ne morejo sodelovati z mano ali pa se name ujezijo. Nikogar v nič ne silim, vendar se držim principa iskrenosti in resnice.


Kako delam?

Lenormand karte: Lenormand karte so karte, s katerimi se primarno ukvarjam. Karte nam dajejo nasvet, kako ravnati, da bi se situacija, o kateri sprašujemo, razpletla. Najbolje je, da v primeru prerokovanja iz Lenormand kart vprašanje zastavimo kar se da precizno, saj tako dobimo bolj natančen odgovor. Ne smemo pričakovati, da nam bodo karte dale odgovor, ki si ga želimo, karte so za nas tu, da nam povedo resnico in kako bi bilo najbolje ravnati v določeni situaciji.

Spodaj so navedeni primeri nekaterih vprašanj, seveda pa lahko zastavite vprašanje po svoji volji oziroma vprašate točno tisto, kar vas osebno zanima.

Primeri vprašanj:
  1. Ljubezenska situacija
  • Z A.B. Sva se razšla. Ali bova spet skupaj?
  • Z možem/ženo se ne razumeva najbolje, kaj je vzrok?
  • Ali me vara?
  • Me ljubi?
  • Ali se sestaja z bivšim/bivšo?
  • Ali še vedno misli na bivšega/bivšo?
  • Bom kmalu koga spoznal/-a?
  • Sem razočaran/-a v ljubezni. Kako kaže naprej?
  • Kako se bo razpletel ljubezenski trikotnik?
  • Ali mi kaj skriva?
  • Mi laže?
  • Kaj mi želi povedati?
  • Ali bova z osebo A.B. skupaj?
  • Se bo ločil/-a?
  1. Poslovna situacija
  • Bom kmalu dobil/-a službo?
  • Kako mi kaže v poslu?
  • Bom uspešen/-a v novem poslu?
  • Ali naj odprem svoj s.p.?
  • Imam več možnosti, katero naj izberem?
  1. Finančna situacija
  • Bom dobil/-a kredit?
  • Kako kaže z denarjem v prihodnje?
  • Mi bodo vrnili posojen denar?
  • Kdaj si lahko obetam višje prihodke?
  • Bom dobil/-a povišico?
  • Ali naj se odločim za nakup nepremičnine?

Dodatni nasveti: Za najbolj natančne odgovore je najbolje, da se v Lenormand karte vpogleda na dan torek ali petek, ko kozmična energija dosega vrhunce. Kart ne sprašujemo takrat, ko smo jezni ali žalostni, najbolje je, da vprašanje postavimo, ko imamo čustva v celoti pod nadzorom, v nasprotnem lahko naša energija vpliva na odgovor, ki ga bodo karte prikazale. 

Kontakt: marischa.lenormand@gmail.com
Facebook: Marischa Lenormand

- ali pustite vprašanje v komentarju na tem blogu


RAZLAGA LENORMAND KART


Kaj so Lenormand karte?

Lenormand karte so vedeževalske karte oziroma karte za napovedovanje prihodnosti. Oblikovala in ustvarila jih je znamenita Marie Anne Lenormand, francoska vedeževalka, ena najbolj znanih vedeževalk nasploh, ki je prerokovala tudi francoskemu cesarju Napoleonu.


Zakaj Lenormand karte?

Po mojem osebnem mnenju in osebnih izkušnjah so Lenormand karte tiste, ki se jih da najlepše voditi z lastno intuicijo, izmed vseh vedeževalskih kart se mi je prav s kartami Lenormand najlepše „pogovarjati“.

Komplet kart, s katerimi vedežujem, vsebuje 36 kart.

Menim, da pri branju Lenormand kart ne gre zgolj za vedeževanje in napoved prihodnosti, pomembno je razumeti, kakšen nasvet nam želijo dati karte. Zaradi stalnega spreminjana energij med nami, strankam svetujem, naj svoja vprašanja postavijo najdlje za obdobje šestih mesecev, vkolikor želijo natančne odgovore.
V nadaljevanju bom podala opise vseh 36 kart, nato bom navedla še najbolj pogosto razlago vseh kombinacij med kartami. Navedeni pomeni so splošni pomeni, za vsakega posameznika je pri odpiranju kart pomembno upoštevati vse signifikatorje in povezavo med kartami.

 Najprej k spoznanju kart:
 
Komplet vsebuje 36 kart in te so: 1 – jezdec/konjenik, 2 - deteljica, 3 - ladja, 4 - hiša, 5 - drevo, 6 - oblaki, 7 – kača, 8 - krsta, 9 - šopek rož, 10 – kosa, 11 - bič/metla, 12 – dve ptici, 13 – otrok, 14 – lisica, 15 – medved, 16 – zvezde, 17- štorklja, 18 – pes, 19 - stolp, 20 - park, 21 – planina, 22 - pot/križišče, 23 - miši, 24 - srce, 25 -prsten, 26 - knjiga, 27 -pismo, 28 -moški, 29 - ženska, 30 -lilije, 31 - sonce, 32- mesec,33 -ključ, 34 -ribe, 35 - sidro in 36 - križ.

 
1. Karta jezdec (konjenik)

 
Srečna karta, pozitiven pomen; simbolizira hitro, časovno 1-9 dni, najdlje pa nekje 10 dni; hitrost, dobre novice, hitre novice, novi premiki, kreativne poteze, hiter uspeh. Vitez, kavalir, potovanja, akcija, hitri premiki, SMS, fax, misli, ideje, email, gostje; povezuje se tudi z osebami iz tujine. Novi pristopi, nove ideje, konec starih vzorcev. V odvisnosti od sosednjih kart ima lahko karta tudi negativen pomen, narobe obrnjena nakazuje na to, da še ni čas za nekaj ali na nasprotne pomene od naštetih.

Planet: Mars, horoskopski znak: oven

Oseba: Ponavadi mlad moški, športni tip, lahko opisuje tudi žensko; tudi starejšega moškega ali otroka; odvisno od sosednjih kart. Zadovoljna oseba, človek akcije, srečen človek; lahko ima tudi negativen pomen, zopet odvisno od sosednjih kart. Uživa v izzivih, tekmovalen, želi vedno doseči svoj cilj, zveza z njim je vzburljiva, a redko dolgotrajna. Oseba, ki ne more bit pri miru, energična, aktivna, polna življenjske energije in entuzijazma. Zna navdihniti druge, okolica ga občuduje. Ob negativnih kartah lahko nakazuje na manipulatorja, lažnivca ali provokatorja.

Ljubezen: Nov začetek, nova oseba, obnova stare ljubezni, novosti, nova sporočila, izziv, pustolovščina, avantura, hiter razvoj dogodkov, strast, fizični kontakt, seksualno partnerstvo, biti skupaj za eno noč.

Posel: Hiter uspeh, trud bo obrodil sadove, nova služba, povišica, hitri premiki, priznanje, nagrada. Pogosto označuje tudi posle, ki se morajo izvrševati v strogi tajnosti.

Poklic osebe: Če govorimo o poklicu osebe, ki jo karta jezdec predstavlja, je to pogosto nekdo, ki nosi uniformo; vojak, policist, častnik, sodnik, zdravnik, gasilec, športnik ipd. Enako velja za ženske osebe, ki jih ta karta predstavlja, to so ponavadi osebe v uniformi.

Zdravje: Jezdec je povezan s premiki in pomeni opozorilo, pazite na sklepe in tetive. Preveč športa vam lahko škoduje; bolečine v nogah; noge in sklepi; lahko nakazuje tudi na glavobol in povišano telesno temperaturo.




Ni komentarjev:

Objavite komentar

Angelska števila

 Glede na moje dosedanje izkušnje in na izkušnje mojih strank, se nam angeli, ko nas potrebujejo ali ko nas opozarjajo na svojo prisotnost, ...