sreda, 13. maj 2020

Natalna karta

Kaj je natalna karta?



Natalna karta predstavlja „celotno astrološko sliko“ posameznika. Iz natalne karte oziroma astrološke rojstne karte je razvidna pozicija planetov ob rojstvu posameznika. V osnovi se ukvarjam s prerokovanjem iz Lenormand kart, poleg tega je področje mojega delovanja tudi astrologija. Specialno se ukvarjam z izdelavo in analizo natalnih kart oziroma astroloških rojstnih kart. Za kvalitetno izdelavo natalne karte je tako potrebno poznati naslednje podatke:

  • Ime in priimek osebe
  • rojstni datum
  • kraj rojstva in
  • točna ura rojstva.

V primeru, da je ura rojstva neznana, se natalna karta lahko izdela, vendar ne bo vsebovala vseh podatkov oziroma ne bo vsebovala določenih podrobnosti.

Bolj kot sama izdelava natalne karte je pomembna dobra in temeljita razlaga njene vsebine.

Pogosta vprašanja, povezana z izdelavo natalne karte:

  1. Ali izdelava natalne karte pomeni napoved prihodnosti?

Ne. Natalna karta nam daje sliko o posamezniku, iz nje je mogoče razbrati karakter človeka ter sklepati, kaj je zanj najbolje. Iz natalne karte lahko razberemo, kaj je bilo ob rojstvu namenjeno človeku in mu svetujemo, kako naj ravna, da bo zanj najbolje. Natalna karta predstavlja nas kot osebo in naš odnos do drugih.

  1. Kaj pa vprašanja, povezana z natalno karto?

Natalna karta je lahko smernica za prihodnost. To pomeni, da vam na podlagi natalne karte lahko odgovorim na vaša vprašanja, skladno z vsebino natalne karte.

Natalna karta ni vpogled v prihodnost, ampak je nasvet za prihodnost, je nekaj, kar je človeku ob rojstvu namenjeno in na podlagi vsebine natalne karte lahko sklepamo o dogodkih, ki se bodo odvijali v življenju človeka.

Primer:

Na podlagi podatkov, ki vam jih posredujem, vam izdelam natalno karto. Nato mi postavite do pet vprašanj, na katera odgovorim s pomočjo podatkov, ki jih vsebuje natalna karta.

Primeri vprašanj:

  1. Poročena sem z B.I. Kako nama kaže, a bova ostala skupaj, je to moj življenjski sopotnik?
  2. Kako bo z mojim zdravjem?
  3. Kdaj se bom poročil/-a?
  4. Bom imel/-a otroke? Koliko?
  5. Kateri poklic je primeren zame?
  6. Bom dokončal šolanje?
  7. Kako bo finančno?
  8. Koliko zvez bom imel/-a?
  9. Bodo moji otroci uspešni?
  10. Bom poklicno uspešen/-a?
  11. Bom lastnik/-ca nepremičnine?
  12. Mi bo pripadla dediščina?
  13. Kakšna bo moja bodoča žena?
  14. Kakšen bo moj bodoči mož?
  15. Bom kdaj poročen/a?
     


 KAKO PRAVILNO BRATI NATALNO KARTO? 

 

V zvezi z natalno karto je, kot že rečeno, bolj kot izdelava te pomembno pravilno branje karte. Posebnost mojega načina branja vsebine karte je, da mi stranka po prejetem opisu vsebine karte vedno lahko zastavi do pet vprašanj, na katera obširno odgovorim. Iz natalne karte je mogoče razbrati res veliko resničnih informacij.

Primer 1: Izris natalne karte gospe M.H rojene 1.6.1989 ob 12:00. Natalno karto najprej grafično prikažem z vsemi podrobnostmi (na sliki niso prikazane). Nato sledi vsebina. Natalna karta obsega 20 strani A4 formata + odgovori na do pet vprašanj kot dodatna vsebina.

Gospa M. H. Mi je postavila naslednjih pet vprašanj:

  1. Kako bo z mojim zakonom?
  2. Bo mož zvest?
  3. Kdaj bom postala mama?
  4. Mi bo uspelo napredovati v službi?
  5. Mi bo uspelo kupiti stanovanje?

Primer 2: Osebni odnosi v natalni karti. Oseba K.O. ima v natalni karti sledeči položaj. Sedma hiša v kozorogu, v hiši sta postavljena planeta Neptun in Uran. Vladar sedme hiše je Saturn, ki je odšel v osmo hišo. Saturn je planet, ki ponavadi pomeni konce. Kot vladar sedmega polja, postavljen v osmo hišo lahko Saturn pomeni konec zakona, konec zveze ali celo smrt partnerja. Možno vdovstvo. Lahko pomeni, da bo oseba K.O. imela starejšega partnerja, velika razlika v letih. Potrebno je seveda gledati še ostale aspekte, ki jih Saturn tvori z drugimi planeti v celotni natalni karti. Planet Neptun v sedmi hiše predstavlja planet iluzij ali partnerja, ki je „neptunovski“ tip človeka, lahko se nanaša na astrološki znak partnerja ali na njegov podznak. Več planetov v sedmi hiši lahko pomeni več partnerjev oziroma zvez ali nekoga, ki poseduje lastnosti vseh teh planetov.

K.O. Je moški, star 45 let. V preteklosti je bil poročen z žensko, 12 let starejšo od njega (Saturn), vendar se je zakon končal zaradi njegovih iluzij (Neptun) in njegove želje po svobodi in neodvisnosti (pozicija Urana v sedmi hiši). Konec zakona = Saturn kot vladar sedme hiše, postavljen v osmo hišo. K.O. Je sedaj v novi zvezi (deveta hiša), v kateri je precej bolj sproščen (deveta hiša v znamenju dvojčkov). Itd.

K.O. Mi je po prejeti natalni karti poslal povratno informacijo: Res je, bil je poročen z 12 let starejšo žensko. Videl jo je kot ideal, imela je dobro službo in bila finančno močna. Veliko je dala nase. On se je rad zabaval, ona se je želela ustaliti. Tu se je razbila njegova iluzija, saj je mislil, da je ona sproščena, zabavna, za avanture in potovanja (Neptun); vendar je bila ona materinski tip ženske in zelo resna. Njemu se je po videzu zdela drugačna, izzivalna in drzna, od tod njegova zmota. Z njo se je poročil, ker mu je zelo ugajala v spolnem življenju (K.O. ima šesto hišo v škorpijonu in Juno v tem znamenju (škorpijon, Pluton), kar pomeni, da ima zelo rad spolnost in mu seks veliki pomeni, je zelo strasten). Njun zakon je bil tako obsojen na propad.

Za vsako stranko posebej se razlaga poda precizno glede na njeno natalno karto.

Povpraševanje:


Facebook: Marischa Lenormand

Standardni obseg izdelane natalne karte : 20 strani A4 + stran (-i) z odgovori na vprašanja. Odgovorim obširno. Vse dobro.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Angelska števila

 Glede na moje dosedanje izkušnje in na izkušnje mojih strank, se nam angeli, ko nas potrebujejo ali ko nas opozarjajo na svojo prisotnost, ...