četrtek, 14. maj 2020

Prerokovanje iz Lenormanda

Kako pravilno prerokovati iz Lenormand kart?

Lenormand karte so ene izmed najbolj znanih in popularnih kart za prerokovanje oziroma vedeževanje. Osebno so mi te karte všeč zato, ker me pri delu z njimi intuicija nikoli ne pusti na cedilu. Zanimivo je predvsem, da človeku lahko prerokujem na daljavo, na podlagi zgolj nekaterih osnovnih podatkov in postavljenih vprašanj. Dolga leta sem se ukvarjala s preučevanjem Lenormand kart in lahko trdim, da se karte z menoj pogovarjajo. Karte dajajo nasvet oziroma odgovor, kako je v dani situaciji najbolje ravnati oziroma kako se bo dana situacija razpletla. Lenormand je moja posebnost, saj sem osredotočena na te karte.

Vedno je zaželeno, da je vprašanje čimbolj natančno oblikovano. Za natančen vpogled je najbolje prerokovati za obdobje do največ pol leta, za daljši čas nam karte dajajo zgolj okvirne odgovore. Kljub temu je s kartami mogoče pridobiti odgovore na nekatera splošna vprašanja, na primer: Ali bom poročen/-a? In podobno.



Dodaten nasvet je, da se oseba, ko sprašuje, v popolnosti sprosti in nekaj trenutkov v mislih oblikuje svoje vprašanje, ko se popolnoma umiri in so misli jasne, naj vprašanje zapiše oziroma postavi.

Zakaj se v določenih primerih ne zgodi tako, kot so karte prikazovale?

Po mojih osebnih izkušnjah je napoved v 99% zanesljiva. Včasih je energija osebe, ki sprašuje, povsem napačno usmerjena in zato pride v določenih primerih do napačnih zaključkov. Zato je zelo pomembno, da vprašanje postavimo takrat, ko smo popolnoma mirni in imamo misli pod nadzorom.

Primer: Nekoč me je kontaktirala gospa, ki je bila sveže ločena. Zelo težko je prenesla, da je njen bivši mož sedaj srečen z drugo žensko. Vseskozi mi je zastavljala enako vprašanje: Kako njenemu bivšemu gre v odnosu z drugo in ali se bo vrnil k njej. Kljub temu, da sem gospe skušala pojasniti, da do pobotanja nje in njenega bivšega ne bo prišlo, si je ona osebno mojo napoved razlagala povsem napačno, tako je bila na koncu razočarana, saj so karte vedno kazale tisto, kar njej enostavno ni bilo všeč. Nakazovale so namreč ogromno žalosti in nesreče, kar je v tem primeru predstavljalo njeno žalost; medtem ko si je ona to razlagala tako, da je v odnosu njenega bivšega moža in nove ženske prisotno veliko žalosti in nesreče.

Težava torej ni v tem, da naj bi karte napačno kazale, pač pa v osebi, ki sprašuje, saj je zelo slabo postavljati neprenehoma enaka vprašanja in vztrajati pri nečem, čeprav v bistvu vemo, da to tega ne more priti.

Toda takih primerov je pri meni osebno malo in so izjeme.

Kontakt:
marischa.lenormand@gmail.com
Facebook: Marischa Lenormand




Ni komentarjev:

Objavite komentar

Angelska števila

 Glede na moje dosedanje izkušnje in na izkušnje mojih strank, se nam angeli, ko nas potrebujejo ali ko nas opozarjajo na svojo prisotnost, ...