ponedeljek, 13. november 2023

Angelska števila

 Glede na moje dosedanje izkušnje in na izkušnje mojih strank, se nam angeli, ko nas potrebujejo ali ko nas opozarjajo na svojo prisotnost, najraje prikažejo s številkami in sicer s ponavljajočimi nizi identičnih številk. Med najpogostejšimi so:

44

444

4444 (lahko tudi več štiric zaporedoma)


22

222

2222 (lahko tudi več dvojk zaporedoma)


88

888

8888 (lahko tudi več osmic zaporedoma)

Ob tem se številnim zastavljajo razna  vprašanja - zakaj se mi angeli oglašajo? Naj se tega bojim? Je to dobro ali slabo?




Odgovori na ta vprašanja so strjeni v en skupen odgovor: Sprejmite sporočila angelov, ne bojte se jih, angeli so tu, da vas varujejo, ščitijo ali pripravijo na prihajajoče dogodke. Vsako angelsko število ima svoj pomen, o čemer bom na tem blogu pisala v prihodnje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Angelska števila

 Glede na moje dosedanje izkušnje in na izkušnje mojih strank, se nam angeli, ko nas potrebujejo ali ko nas opozarjajo na svojo prisotnost, ...